Jak na stylizaci PR článku?

Stylizujte jednoduše.

Místo jedné dlouhé věty raději dvě kratší.

Používejte běžné výrazy, kterým rozumí každý.

Příliš moc superlativů typu skvělý, výborný, nej... je spíše na škodu.

Nikdo nerad lidi, kteří sebe (nebo svou firmu, svůj produkt) příliš chválí.

Nikdo nemá rád, když mu někdo "tlačí" produkt hlava nehlava.

Stylizujte krátce.

Co lze vynechat, vynechejte.

Zkracujte podobně, jak vystřihává střihač příliš dlouhé (i když dobré) scény až do okamžiku, kdy zbudou jen ty nejlepší scény, kdy výsledkem je akční film sledovaný divákem se zatajeným decham.

Co může pomoci zvýšit počet přečtení?

Vtip, humor, příběh, zajímavé a hodnotné informace, hezké obrázky ....

Stylizaci se lze naučit přečtením PR článků konkurentů. Sami pak uvidíte, který z článků by vás přesvědčil  a proč.

Přečtěte si, jak vybrat médium pro inzerci PR článku

Seznam všech příspěvků na tomto webu:

Jak napsat dobrý PR článek?

Proč získávat zákazníky právě pomocí PR článku? 

Jak na strukturu PR článku

Jak na stylizaci PR článku? 

Jak vybrat médium pro inzerci PR článku?


Jak by mohl vypadat váš PR článek?

Pár rad ohledně gramatiky

SEO vražda 

Linkbulding - cesta k vyšší návštěvnosti