Proč získávat zákazníky právě pomocí PR článku?

Televizní i rádiová vysílání, tisk, okolí silnic ... vše je plné reklamy.

Lidé jsou plní reklamy a mají k ní averzi.

Jen psychopat surfuje v televizi a přepíná tam, kde jsou právě vysílány reklamy.

Normální lidé časový prostor, kdy se vysílá reklama, využijí k návštěvě toalety nebo ledničky.

Vzniká imunita vůči reklamě.

Rozumný inzerent nebude tedy vyhazovat peníze za drahou reklamu.


Pomocí PR článku lze efektněji oslovit zákazníky a dát jim, co chtějí - zákazníci chtějí informace.

Nikdo z čtenářů nebude číst věci plné reklamy.

Šikovný inzerent si pomocí rad a tipů v PR článku získá důvěru čtenáře pomocí odpovědí na jejich otázky a překlopí ho tak na potencionálního zákazníka.

Lidé chtějí informace, třeba o vhodném výběru krbu, třeba o ...


Přečtěte si, jak má vypadat PR článek


Seznam všech příspěvků na tomto webu:

Jak napsat dobrý PR článek?

Proč získávat zákazníky právě pomocí PR článku? 

Jak na strukturu PR článku

Jak na stylizaci PR článku? 

Jak vybrat médium pro inzerci PR článku?


Jak by mohl vypadat váš PR článek?

Pár rad ohledně gramatiky

SEO vražda 

Linkbulding - cesta k vyšší návštěvnosti