Dobrý PR článek je takový, který si rád přečte váš zákazník.
Tedy takový, který by chtěl číst jedním dechem až do konce.
Aby článek přitáhl zákazníka a zaujal ho, musí mu být článek něčím přínosný a užitečný.
Musí mu odpovědět na otázky, přinést mu informace, vnést jasno do věcí, které jsou pro něj důležité.
Kde má brát inzerent a tedy autor PR článku inspiraci?
Jak objevit, co zákazníka zajímá?
S otázkami zákazníků se každý inzerent setkává dnes a denně při svém podnikání.
Také si stačí pročíst diskusní fóra a hned má inzerent zásobu toho, co zákazníka zajímá.
Nemají moc účinnost články, ve kterých se opakují slova, my, my, naše firma, zajišťujeme ... - prostě není dobré, když je to o firmě, je lepší, když je to o zákazníkovi a o odpovědích na jeho otázky a jeho problémy.
Pak si zákazník vydedukuje, že pokud mu v PR článku autor odpověděl dobře na nějaké tři otázky, bude mu umět poradit a odpovědět na jakékoliv další možné otázky.
Jednoduše získá důvěru a na autora a jeho firmu se obrátí se svými dalšími otázkami.
Nastává proměna čtenáře v kupujícího zákazníka.
Inzerentovi takový reklamní článek přinese vyšší účinnost a efektivnost při oslovení budoucího zájemce o služby nebo produkty, poněvadž inzerent může v textu předvést čtenáři svou odbornost a fundovanost v tom, co poskytuje a pomocí fotografií může ukázat svou dovednost.
Zkusme se zamyslet:
Dejme tomu, že chcete zateplit váš dům a potřebujete praktické informace.
Které články budete číst raději?
Ty, které vám objasní problematiku zateplování?
Nebo ty, kde se píše o firmě a o tom, jak komlexně řeší zatelování, jaký má vynikající přístup k zákazníkovi, jak .... ? To přece píší dnes o sobě všechny firmy a trochu už to zákazníky nudí.
Které články byste po přečtení přeposlali s doporučením k přečtení vašemu známému, o kterém víte, že chce zateplit dům?
Ještě doporučuji přečíst příspěvek o tom, proč byste měli získávat zákazníky právě pomocí PR článku
Tedy takový, který by chtěl číst jedním dechem až do konce.
Aby článek přitáhl zákazníka a zaujal ho, musí mu být článek něčím přínosný a užitečný.
Musí mu odpovědět na otázky, přinést mu informace, vnést jasno do věcí, které jsou pro něj důležité.
Kde má brát inzerent a tedy autor PR článku inspiraci?
Jak objevit, co zákazníka zajímá?
S otázkami zákazníků se každý inzerent setkává dnes a denně při svém podnikání.
Také si stačí pročíst diskusní fóra a hned má inzerent zásobu toho, co zákazníka zajímá.
Nemají moc účinnost články, ve kterých se opakují slova, my, my, naše firma, zajišťujeme ... - prostě není dobré, když je to o firmě, je lepší, když je to o zákazníkovi a o odpovědích na jeho otázky a jeho problémy.
Pak si zákazník vydedukuje, že pokud mu v PR článku autor odpověděl dobře na nějaké tři otázky, bude mu umět poradit a odpovědět na jakékoliv další možné otázky.
Jednoduše získá důvěru a na autora a jeho firmu se obrátí se svými dalšími otázkami.
Nastává proměna čtenáře v kupujícího zákazníka.
Inzerentovi takový reklamní článek přinese vyšší účinnost a efektivnost při oslovení budoucího zájemce o služby nebo produkty, poněvadž inzerent může v textu předvést čtenáři svou odbornost a fundovanost v tom, co poskytuje a pomocí fotografií může ukázat svou dovednost.
Zkusme se zamyslet:
Dejme tomu, že chcete zateplit váš dům a potřebujete praktické informace.
Které články budete číst raději?
Ty, které vám objasní problematiku zateplování?
Nebo ty, kde se píše o firmě a o tom, jak komlexně řeší zatelování, jaký má vynikající přístup k zákazníkovi, jak .... ? To přece píší dnes o sobě všechny firmy a trochu už to zákazníky nudí.
Které články byste po přečtení přeposlali s doporučením k přečtení vašemu známému, o kterém víte, že chce zateplit dům?
Ještě doporučuji přečíst příspěvek o tom, proč byste měli získávat zákazníky právě pomocí PR článku